Наведені ціни та характеристики товарів носять виключно ознайомлювальний характер і не є публічною офертою
Каталог
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань

Fado

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше спочатку дорожчі за назвою

Товари ТМ "FADO"

Історія FADO бере свій початок у 2000-х рр. На той час український підприємець Олексій Лукашкін професійно займався монтажем інженерної сантехніки. Він зіткнувся з тим, що кожний клієнт мріяв про надійну запірну арматуру рівня якості «змонтував і забув». На жаль, існуюча пропозиція на ринку України не відповідала очікуванням клієнтів та високим стандартам роботи.

Законодавцем трендів у світі інженерної сантехніки є Італія. Тому Олексій відправився за пошуком найкращого рішення на провідну профільну виставку МСЕ у Мілані, де познайомився з італійськими інженерами-проектувальниками. Вони настільки надихнули українського підприємця своїми розробками, досвідом та досягненнями, що він вирішив створити власний бренд. Ідея полягала у виробництві надійної інженерної сантехніки на кращих виробничих майданчиках у різних частинах світу.
В результаті, торгова марка FADO була зареєстрована в Італії, та створена компанія FADO s.r.l, щоб втілити все найкраще в продукті: якість, надійність, інноваційність.
Першу лінійку запірної арматури допомогли розробити італійські інженери.

У 2009 р. був відкритий офіс у Києві, а жителі України побачили перші 24 продукти бренда FADO.

2011 рік випущена нова лінійка запірноі арматури FADO New, 12 позицій радіаторних кранів. В 2012 році створена лінійка систем поліпропіленових фітінгів (168 позицій).

В 2016 році компанія відкриває філію в Казакстані та створює автоматизований склад адресного зберігання.

В 2021 році відкривається R&D-центр FADO, у якому асортимен  тестують на відповідність стандартам, виконують контроль якості, а також розробляють концепти та унікальні продукти.

Ідея бренду втілена у місії компанії – забезпечити впевненість у водопостачанні та опаленні на довгі роки.

За численні роки бізнес-діяльності FADO сформувалися ключові цінності:

  • Постійно навчатися новому
  • Без компромісів в якості 
  • Відповідальність за товар
  • Довгострокові відносини з партнерами
  • Допомога та підтримка
  • Баланс в розвитку та ефективності.

Товари ТМ "FADO"

Історія FADO бере свій початок у 2000-х рр. На той час український підприємець Олексій Лукашкін професійно займався монтажем інженерної сантехніки. Він зіткнувся з тим, що кожний клієнт мріяв про надійну запірну арматуру рівня якості «змонтував і забув». На жаль, існуюча пропозиція на ринку України не відповідала очікуванням клієнтів та високим стандартам роботи.

Законодавцем трендів у світі інженерної сантехніки є Італія. Тому Олексій відправився за пошуком найкращого рішення на провідну профільну виставку МСЕ у Мілані, де познайомився з італійськими інженерами-проектувальниками. Вони настільки надихнули українського підприємця своїми розробками, досвідом та досягненнями, що він вирішив створити власний бренд. Ідея полягала у виробництві надійної інженерної сантехніки на кращих виробничих майданчиках у різних частинах світу.
В результаті, торгова марка FADO була зареєстрована в Італії, та створена компанія FADO s.r.l, щоб втілити все найкраще в продукті: якість, надійність, інноваційність.
Першу лінійку запірної арматури допомогли розробити італійські інженери.

У 2009 р. був відкритий офіс у Києві, а жителі України побачили перші 24 продукти бренда FADO.

2011 рік випущена нова лінійка запірноі арматури FADO New, 12 позицій радіаторних кранів. В 2012 році створена лінійка систем поліпропіленових фітінгів (168 позицій).

В 2016 році компанія відкриває філію в Казакстані та створює автоматизований склад адресного зберігання.

В 2021 році відкривається R&D-центр FADO, у якому асортимен  тестують на відповідність стандартам, виконують контроль якості, а також розробляють концепти та унікальні продукти.

Ідея бренду втілена у місії компанії – забезпечити впевненість у водопостачанні та опаленні на довгі роки.

За численні роки бізнес-діяльності FADO сформувалися ключові цінності:

  • Постійно навчатися новому
  • Без компромісів в якості 
  • Відповідальність за товар
  • Довгострокові відносини з партнерами
  • Допомога та підтримка
  • Баланс в розвитку та ефективності.
Розгорнути
Вгору